Menu
Sluit

Veelgestelde vragen

De meestgestelde vragen en antwoorden hebben wij voor u op een rijtje gezet.

Staat uw vraag er niet tussen? Neemt u dan gerust contact met ons op, we staan voor u klaar!

Nieuwe website

  • Heeft u al een account bij ons? Dan is uw wachtwoord niet meer geldig. Voor uw privacy zijn wachtwoorden versleuteld en worden ze nooit meegenomen naar een nieuwe website. Als u rechts bovenin op 'Inloggen' klikt, kunt u een nieuw wachtwoord aanvragen via de button 'wachtwoord vergeten'.

    Vul hiervoor uw Inlognaam in en klik op de button 'Wachtwoord opvragen'. U ontvangt dan binnen enkele minuten een e-mail van ons waarmee u een nieuw wachtwoord kunt aanmaken. Checkt u voor de zekerheid ook uw spambox.

    Krijgt u een foutmelding, vult u dan in plaats van uw Inlognaam uw e-mailadres in en klik op de button 'Wachtwoord opvragen'. Ook dan ontvangt u een e-mail waarmee u een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.

    Ondervindt u nog problemen met inloggen? Belt u ons dan gerust op 073 - 6 809 809 of mail ons op info@theateraandeparade.nl. We helpen u graag!

    Inloggen met een Facebook account is helaas komen te vervallen, gebruik in plaats daarvan uw e-mailadres als inlognaam en vraag vervolgens een nieuw wachtwoord aan.

  • Wij zijn bekend met het probleem. We zijn nu druk bezig het probleem op te lossen. Er is geen reden tot ongerustheid, uw tickets zijn bij ons in het ticketingsysteem bekend.
  • Op de nieuwe website is het veel overzichtelijker en makkelijker om voorstellingen te boeken. Bovendien kunt u uw favoriete voorstellingen in uw wensenlijstje plaatsen, voordat u kaartjes bestelt. Dit is vooral handig voor het kopen van tickets voor het nieuwe seizoen! Ook de persoonlijke accountomgeving is veel overzichtelijker geworden.

    Bestelt u liever kaarten zonder een persoonlijke account? Dat kan voortaan ook! U ontvangt de kaarten gewoon in uw mailbox. Heeft u naar aanleiding van de nieuwe website nog vragen? Bel of mail ons gerust! Wij zijn te bereiken op 073 - 6 809 809 of via info@theateraandeparade.nl.

  • Rechtsboven vindt u het kopje 'Programma'. Vervolgens kunt u in de zoekbalk zoeken naar een voorstelling, of selecteren op datum, uw wensen, genre of op locatie. Klik op een voorstelling en vervolgens op 'Kaarten bestellen'. Dan opent de plattegrond van de zaal waar de voorstelling is (dit is alleen het geval voor geplaceerde voorstellingen). Kies uw stoel door op een vakje te klikken. Vervolgens kiest u aan de rechterzijde het prijstype. Klik vervolgens op 'Verder gaan met bestelling'.

    U bent nu in het winkelmandje. U kunt links onderin klikken op 'Verder winkelen' indien u voor nog een voorstelling tickets wilt kopen. U kunt uw winkelmandje altijd bekijken door rechtsboven op het icoontje van het winkelmandje te klikken. Indien u wilt afrekenen klikt u weer op 'Verder gaan met bestelling'.

    U komt uit bij het inlogscherm. U kunt inloggen, maar u kunt er ook voor kiezen om te bestellen zonder account.

    In het volgende scherm krijgt u de mogelijkheid om theaterarrangementen bij uw voorstelling bij te boeken. Kies vervolgens de verzendwijze en de betaalwijze. U dient aan te vinken dat u akkoord bent met de algemene voorwaarden. Klik vervolgens op 'Afrekenen'. U komt dan in de betaalomgeving naar keuze.

    Wanneer u heeft afgerekend en u heeft gekozen voor een e-ticket, dan ontvangt u deze in uw mailbox. Als u heeft ingelogd tijdens het bestelproces vindt u uw tickets ook terug in uw persoonlijke account onder het kopje ‘Voorstellingen & kaarten’.

  • U kunt iedere voorstelling bewaren op uw wensenlijstje door op het hartje te klikken in de button 'Zet op wensenlijst'. U dient hier wel voor ingelogd te zijn in uw persoonlijke account. Vervolgens kunt u rechts bovenin uw Wensenlijst terugvinden. Als u op een later moment op de website komt en opnieuw inlogt op uw account dan kunt u via uw Wensenlijst alsnog kaarten voor de voorstelling in kwestie bestellen.

Mijn account en mijn tickets

  • Met een persoonlijk account kunt u gemakkelijk en snel kaarten bestellen, e-tickets raadplegen en opnieuw downloaden en uw persoonlijke gegevens beheren. Ook heeft een u persoonlijk account nodig om van kortingen te kunnen profiteren, zoals met een TP Vriendenpas lidmaatschap.

    Het is overigens niet verplicht om een account aan te maken om tickets te bestellen. Wanneer u zonder account e-tickets bestelt, ontvangt u deze in uw mailbox.

  • Klik rechts bovenin de website op 'Inloggen'. Vul uw inlognaam en uw wachtwoord in en klik op de button 'Inloggen'.

    Logt u voor het eerst in op onze nieuwe website en had u al wel een account op de vorige website? Dan is uw wachtwoord niet meer geldig. Voor uw privacy zijn wachtwoorden versleuteld en worden ze nooit meegenomen naar een nieuwe website. Als u rechts bovenin op 'Inloggen' klikt, kunt u een nieuw wachtwoord aanvragen via de button 'wachtwoord vergeten'.

    Vul hiervoor uw Inlognaam in en klik op de button 'Wachtwoord opvragen'. U ontvangt dan binnen enkele minuten een e-mail van ons waarmee u een nieuw wachtwoord kunt aanmaken. Checkt u voor de zekerheid ook uw spambox.

    Krijgt u een foutmelding, vult u dan in plaats van uw Inlognaam uw e-mailadres in en klik op de button 'Wachtwoord opvragen'. Ook dan ontvangt u een e-mail waarmee u een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.

    Ondervindt u nog problemen met inloggen? Belt u ons dan gerust op 073 - 6 809 809 of mail ons op info@theateraandeparade.nl. We helpen u graag!

    Inloggen met een Facebook account is helaas komen te vervallen, gebruik in plaats daarvan uw e-mailadres als inlognaam en vraag vervolgens een nieuw wachtwoord aan.

  • Klik rechts bovenin de website op 'Inloggen'. Klik vervolgens op de button 'Account aanmaken'. Vul uw gegevens in en klik op 'Account aanmaken'. Uw account is aangemaakt en u bent direct ingelogd! In plaats van 'Inloggen' staat er nu rechts bovenin 'Mijn account'. Hier kunt u uw gegevens en tickets raadplegen.

    Krijgt u de melding 'deze log in bestaat al', dan is er waarschijnlijk al eerder een account aangemaakt met dit e-mailadres. Als u uw wachtwoord niet meer weet kunt u een nieuwe aanvragen door te klikken op 'wachtwoord vergeten'.

  • Logt u voor het eerst in op onze nieuwe website? Dan is uw wachtwoord niet meer geldig. Voor uw privacy zijn wachtwoorden versleuteld en worden ze nooit meegenomen naar een nieuwe website. U kunt een nieuw wachtwoord aanvragen via de button 'wachtwoord vergeten'. Dan ontvangt u een nieuw wachtwoord in uw mailbox.

  • U vindt uw e-tickets terug in uw persoonlijke account onder het kopje ‘Voorstellingen & kaarten’. Om naar uw account te gaan klikt u rechts bovenin op 'Inloggen'. Als u tickets vanaf half april 2019 heeft besteld, heeft u de e-tickets ook in uw mailbox ontvangen.

  • U kunt de e-tickets downloaden op uw smartphone en deze bij binnenkomst tonen aan de suppoost.

  • Als u heeft gekozen voor ‘e-tickets’ kunt u een aantal minuten na uw bestelling de tickets in uw persoonlijke account vinden onder het kopje ‘Voorstellingen & kaarten’.

    Als u heeft gekozen voor de optie om de kaarten thuisgestuurd te krijgen, dan sturen wij de kaarten zo snel mogelijk op. De verzendkosten bedragen € 2,50 per bestelling. Bestelt u kaarten voor een voorstelling die binnen 7 dagen plaatsvindt, dan liggen de kaarten voor u klaar bij de kassa. Voor e-tickets worden geen (verzend)kosten in rekening gebracht.

  • Heeft u e-tickets gekocht? Deze kunt u opnieuw downloaden via uw persoonlijke account vinden onder het kopje ‘Voorstellingen & kaarten’. Als u tickets vanaf half april 2019 heeft besteld, heeft u de e-tickets ook in uw mailbox ontvangen.

    Heeft u hard tickets ontvangen? Op vertoon van een geldig identiteitsbewijs kunt u een duplicaat aanvragen bij de kassa. Hiervoor brengen wij per duplicaat € 1,00 administratiekosten in rekening.

Kaarten bestellen

  • Rechtsboven vindt u het kopje 'Programma'. Vervolgens kunt u in de zoekbalk zoeken naar een voorstelling, of selecteren op datum, uw wensen, genre of op locatie. Klik op een voorstelling en vervolgens op 'Kaarten bestellen'. Dan opent de plattegrond van de zaal waar de voorstelling is (dit is alleen het geval voor geplaceerde voorstellingen). Kies uw stoel door op een vakje te klikken. Vervolgens kiest u aan de rechterzijde het prijstype. Klik vervolgens op 'Verder gaan met bestelling'.

    U bent nu in het winkelmandje. U kunt links onderin klikken op 'Verder winkelen' indien u voor nog een voorstelling tickets wilt kopen. U kunt uw winkelmandje altijd bekijken door rechtsboven op het icoontje van het winkelmandje te klikken. Indien u wilt afrekenen klikt u weer op 'Verder gaan met bestelling'.

    U komt uit bij het inlogscherm. U kunt inloggen, maar u kunt er ook voor kiezen om te bestellen zonder account.

    In het volgende scherm krijgt u de mogelijkheid om theaterarrangementen bij uw voorstelling bij te boeken. Kies vervolgens de verzendwijze en de betaalwijze. U dient aan te vinken dat u akkoord bent met de algemene voorwaarden. Klik vervolgens op 'Afrekenen'. U komt dan in de betaalomgeving naar keuze.

    Wanneer u heeft afgerekend en u heeft gekozen voor een e-ticket, dan ontvangt u deze in uw mailbox. Als u heeft ingelogd tijdens het bestelproces vindt u uw tickets ook terug in uw persoonlijke account onder het kopje ‘Voorstellingen & kaarten’.

  • Sommige voorstellingen zijn ongeplaceerd, hier kunt u alleen het aantal stoelen van uw keuze opgeven.

  • Er is niets misgegaan, de stoelen zijn vanaf links tot aan het midden van de rij oneven genummerd, vanaf rechts even.

  • Nee hoor, als u kiest voor 'Verder winkelen' kunt u voorstellingen aan uw winkelmandje toevoegen.

  • Nee, u hoeft niet helemaal opnieuw te beginnen. U klikt op 'annuleren' zodat u teruggaat naar uw winkelmandje (afhankelijk van hoe ver u bent in het betaalscherm, moet u één of twee keer op annuleren klikken).

    In het winkelmandje kunt u bij de voorstelling klikken op 'Wijzig plaatsen' om andere stoelen te kiezen. Links onderin kunt u op 'Verder winkelen' klikken op kaartjes voor een andere voorstelling aan uw winkelmandje toe te voegen.

  • Indien u iets wilt wijzigen kunt u langskomen bij Theater aan de Parade of contact opnemen met de theaterkassa van Theater aan de Parade. De administratiekosten voor het maken van een wijziging bedragen € 2,50.

  • U kunt alleen de Podiumcadeaukaart online invoeren. Als u de betaalmethode kiest (aan het einde van uw bestelling) dan kiest u eerst voor de Podiumcadeaukaart en doorloopt u de stappen. Andere theaterbonnen en cheques kunt u aan de theaterkassa verzilveren. Op vertoon van gekochte kaarten (gekocht na de datum van uitgifte van de tegoedbon) aan de theaterkassa van Theater aan de Parade krijgt u het geld van de tegoedbonnen terug.

Betalen

  • U kunt uw bestelling betalen met iDeal, creditcard (MasterCard of Visa) of de Podiumcadeaukaart. Tegoedbonnen zijn enkel inwisselbaar aan de theaterkassa.

  • Controleer of u de naam die op de creditcard staat, het kaartnummer en de vervaldatum van de creditcard correct heeft ingevuld. Deze gegevens worden niet bewaard en alleen voor deze aankoop gebruikt. Mocht het alsnog niet lukken, kunt u het beste contact opnemen met de theaterkassa van Theater aan de Parade.

  • Wanneer u met creditcard of iDeal betaalt, wordt het bedrag van uw rekening afgeschreven zoals u dat met uw eigen bank hebt afgesproken

  • Er zijn geen extra kosten verbonden aan het bestellen via internet. Alle prijzen op de website zijn inclusief transactiekosten, garderobe en pauzedrankje. Enkele voorstellingen zijn exclusief pauzedrankje en/of garderobe, indien dit het geval is wordt dit op de voorstellingspagina op de website aangegeven. Kiest u ervoor om de kaartjes naar uw huisadres te laten sturen? Dan betaalt u € 2,50 extra per bestelling.

Vriendenpas

  • Dat klopt, die heeft u ook niet nodig. Als het goed is heeft u al een account aangemaakt op de website toen u de TP Vriendenpas ging bestellen. Als u inlogt wordt u automatisch herkend als Vriendenpashouder en krijgt u toegang tot het bestellen en wordt de korting om uw tickets automatisch doorgevoerd (u herkent dit aan het prijstype). U hebt in totaal 45 minuten de tijd om uw bestelling te voltooien.

  • U kunt online nog steeds een Vriendenpas bestellen, ook als de kaartverkoop al is gestart. Zodra u een TP Vriendenpas in uw winkelmandje geplaatst heeft, wordt de korting verrekend. 

    Om kaarten voor het nieuwe seizoen te kunnen bestellen moet u eerst de Vriendenpas afrekenen. U kunt vervolgens direct kaartjes bestellen voor het nieuwe seizoen.

  • Het is niet nodig om de Vriendenpas-prijs aan te klikken. Wanneer u bent ingelogd, wordt u automatisch herkend als TP Vriend. Als u vervolgens kaartjes bestelt, wordt voor de eerste vier tickets automatisch het Vriendenpas-prijstype geselecteerd. Voor een enkele voorstelling is er geen Vriendenpas-prijs beschikbaar. U betaalt dan het reguliere tarief.

  • Ja, dat kan. U kiest per stoel de prijs aan de rechterkant van uw scherm. Let op: u kunt slechts 4 stoelen met de Vriendenpas-prijs aanklikken. Na die 4 stoelen kunt u een ander prijstype per stoel kiezen. U kunt maximaal 10 kaarten (4 voor Vriendenpas-prijs en 6 met een ander prijstype) per voorstelling bestellen.

Toegankelijkheid

  • Rolstoelplaatsen kunt u niet via de website reserveren. Wij kunnen u een bestelformulier opsturen (per post of per mail) of u kunt naar het theater gaan, zodat we u daar kunnen helpen. Ook kunt u telefonisch rolstoelplaatsen bestellen.
  • Wij bereiken graag jong publiek. Maar de minimumleeftijd bij jeugd- en familievoorstellingen is ons heilig. Bij voorstellingen zonder minimumleeftijd verzoeken wij u vriendelijk maar met klem om de kleintjes thuis te laten. Dat voorkomt overlast voor andere bezoekers. Bij dreigende hinder kan Theater aan de Parade u de toegang tot de voorstelling weigeren. Verder dienen alle bezoekers een geldig plaatsbewijs te kunnen tonen.