Menu
Sluit

Kaartverkoop

Online kaarten kopen

Voor kaarten kunt u 7 dagen per week, 24 uur per dag terecht op onze website. U kunt in de meeste gevallen zelf uw stoelen kiezen. U kunt uw kaarten bestellen met een persoonlijk account, maar u kunt er ook voor kiezen om kaarten zonder account te bestellen. In beide gevallen ontvangt u uw tickets in uw mailbox, maar wanneer u met een persoonlijk account ingelogd bent, kunt u uw tickets ook terugvinden in ‘Voorstellingen & kaarten’ in uw persoonlijke account. 

Ondervindt u problemen bij het online bestellen? Hier leest u de antwoorden op de meest gestelde vragen. Uiteraard kunt u ons ook bellen voor assistentie, wij staan voor u klaar!

U kunt uw bestelling betalen met iDeal, creditcard (MasterCard of Visa) of de Podiumcadeaukaart. Tegoedbonnen zijn enkel inwisselbaar aan de theaterkassa.

U mag e-tickets tonen op uw smartphone of de kaarten printen. Heeft u geen printer tot uw beschikking? Dan kunt u er ook voor kiezen om de kaarten naar uw huisadres te laten sturen. U betaalt hiervoor € 2,50 per bestelling. Bestelt u kaarten voor een voorstelling die binnen 7 dagen plaatsvindt, dan liggen de kaarten voor u klaar bij de theaterkassa.

Telefonisch of in het theater kaarten kopen

U kunt ook telefonisch kaarten reserveren via onze theaterkassa. U kunt er voor kiezen om de kaarten per e-mail toegestuurd te krijgen middels een betaallink, of u kunt de gereserveerde kaarten binnen één week afhalen. Daarna vervalt uw reservering. Als de voorstelling binnen een week na uw reservering plaatsvindt, kunt u de kaarten tot uiterlijk een half uur voor aanvang van de voorstelling ophalen bij de theaterkassa. Uiteraard kunt u ook in het theater bij de theaterkassa kaarten kopen. Bekijk hier onze openingstijden.

Voorstelling uitverkocht?

Houd dan vooral de website in de gaten. De kans is groot dat er in de loop van het seizoen nog kaarten worden teruggegeven. Ook kunt u bij de theaterkassa informeren of er kaarten zijn vrijgekomen. Het loont vaak de moeite om op de avond van de voorstelling even te bellen of naar het theater te komen. Niet afgehaalde gereserveerde kaarten worden vanaf een half uur voor aanvang vrijgegeven voor verkoop. Vanaf 1 maand voor de voorstelling kunt u zich op een wachtlijst laten plaatsen. Bel hiervoor naar de theaterkassa.

Cultuurkaart

Leerlingen in het Voortgezet Onderwijs kunnen voorstellingen ook betalen met hun Cultuurkaart. Dit kan telefonisch of aan de theaterkassa. Online is betalen met de Cultuurkaart helaas niet mogelijk. Voor het actuele saldo kunnen leerlingen kijken op www.cultuurkaart.nl. Als het saldo niet toereikend is, kan het resterende bedrag ook contant bijbetaald worden.

Kaartverkoop door derden

Het beste kunt u bij ons uw kaarten kopen. Voor sommige voorstellingen kunt u ook kaarten kopen via de volgende door ons erkende verkoopadressen: Eventim en Nationale Theaterkassa. Het is niet toegestaan om kaarten met winstoogmerk door te verkopen en/of aan derden te verstrekken. Wij raden af om kaarten te kopen via niet-erkende verkoopadressen. Zij kunnen de kaarten onrechtmatig bezitten. Bovendien betaalt u vaak onnodig hoge bedragen, krijgt u geen geld terug bij annulering en kunnen wij de geldigheid van het toegangsbewijs niet garanderen.

Theater aan de Parade is niet aansprakelijk voor 'illegale' kaartverkoop en/of nalatigheid van of oplichting door derde partijen. Op vertoon van een ongeldig of illegaal verkregen ticket behouden wij het recht voor bezoekers de toegang tot een voorstelling te weigeren. Bovendien kunnen deze kaarten niet geruild worden. Voor meer informatie kijkt u op www.weetwaarjekoopt.nl.

 

Uw toegangsbewijs

E-tickets ontvangt u in uw mailbox en indien u kaarten heeft gekocht met uw account vindt u ze ook terug in ‘Voorstellingen & kaarten’ in uw persoonlijke account. U mag de kaarten tonen op uw smartphone of de kaarten printen. Heeft u geen printer tot uw beschikking? Dan kunt u er ook voor kiezen om de kaarten naar uw huisadres te laten sturen. U betaalt hiervoor € 2,50 per bestelling. Bestelt u kaarten voor een voorstelling die binnen 7 dagen plaatsvindt, dan liggen de kaarten voor u klaar bij de theaterkassa.

Toegangsbewijs kwijtgeraakt? 

Heeft u e-tickets gekocht? Deze kunt u opnieuw downloaden via uw 'Mijn Theater'-account onder 'Mijn Agenda/E-tickets'. Heeft u hard-tickets ontvangen? Op vertoon van een geldig identiteitsbewijs kunt u een duplicaatticket aanvragen bij de theaterkassa. Hiervoor brengen wij per ticket € 1,00 administratiekosten in rekening.

Bent u onverhoopt verhinderd?

Natuurlijk kan het eens voorkomen dat u verhinderd bent voor een voorstelling. Reeds gekochte kaarten kunt u tot uiterlijk 3 dagen voor de voorstellingsdatum ruilen voor kaarten van een andere voorstelling of een tegoedbon. Een tegoedbon van Theater aan de Parade is 1 jaar geldig. Hiervoor wordt per toegangskaart € 2,50 administratiekosten in rekening gebracht. Binnen 3 dagen voor de voorstellingsdatum nemen wij geen kaarten meer terug. Tien of meer kaarten retourneren kan tot een week voor aanvang van een voorstelling.

Traditionele kaarten (hard-tickets) kunt u inleveren bij de theaterkassa of toezenden per post: 

Theater aan de Parade 
t.a.v. Backoffice
Postbus 1160
5200 BE 's-Hertogenbosch

Voor e-tickets kunt u een e-mail sturen naar backoffice@theateraandeparade.nl. Vermeld hierin, naast de gegevens van de betreffende voorstelling, uw naam, adres en het e-mailadres waarmee u de kaarten besteld hebt.

Algemene leverings- en bezoekersvoorwaarden

Wanneer u kaarten koopt bij Theater aan de Parade stemt u in met onze Algemene Voorwaarden. Wanneer u Theater aan de Parade bezoekt gelden de Algemene Bezoekersvoorwaarden van de bij de Vereniging van Schouwburg- en Concertgebouwdirecties aangesloten Theaters en Concertzalen (VSCD), van juli 2012.