Menu
Sluit

Over uw kaarten

Uw toegangsbewijs

E-tickets ontvangt u in uw mailbox en indien u kaarten gekocht hebt met uw account vindt u ze ook terug in ‘Voorstellingen & kaarten’ in uw persoonlijke account. U mag de kaarten tonen op uw smartphone of de kaarten printen. Heeft u geen printer tot uw beschikking? Dan kunt u er ook voor kiezen om de kaarten naar uw huisadres te laten sturen. U betaalt hiervoor € 2,50 per bestelling. Bestelt u kaarten voor een voorstelling die binnen 7 dagen plaatsvindt, dan liggen de kaarten voor u klaar bij de theaterkassa.

Toegangsbewijs kwijtgeraakt? 

Hebt u e-tickets gekocht? Deze kunt u opnieuw downloaden via uw 'Mijn Theater'-account onder 'Mijn Agenda/E-tickets'. Heeft u hard tickets ontvangen? Op vertoon van een geldig identiteitsbewijs kunt u een duplicaatticket aanvragen bij de theaterkassa. Hiervoor brengen wij per ticket € 1,00 administratiekosten in rekening.

Bent u onverhoopt verhinderd?

Natuurlijk kan het eens voorkomen dat u verhinderd bent voor een voorstelling. Reeds gekochte kaarten kunt u tot uiterlijk 3 dagen voor de voorstellingsdatum ruilen voor kaarten van een andere voorstelling of een tegoedbon. Een tegoedbon van Theater aan de Parade is 1 jaar geldig. Hiervoor wordt per toegangskaart € 2,50 administratiekosten in rekening gebracht. Binnen 3 dagen voor de voorstellingsdatum nemen wij geen kaarten meer terug. Tien of meer kaarten retourneren kan tot een week voor aanvang van een voorstelling.

Traditionele kaarten (hard tickets) kunt u inleveren bij de theaterkassa of toezenden per post: 

Theater aan de Parade 
t.a.v. Backoffice
Postbus 1160
5200 BE 's-Hertogenbosch

Voor e-tickets kunt u een e-mail sturen naar backoffice@theateraandeparade.nl. Vermeld hierin, naast de gegevens van de betreffende voorstelling, uw naam, adres en het e-mailadres waarmee u de kaarten besteld hebt.