Menu
Sluit

Over je kaarten

Uw toegangsbewijs

E-tickets ontvang je in je mailbox en indien je kaarten hebt gekocht met je account vind je ze ook terug in ‘Voorstellingen & kaarten’ in je persoonlijke account. Je mag de kaarten tonen op je smartphone of de kaarten printen. Heb je geen printer? Dan kun je er voor kiezen om de kaarten naar je huisadres te laten sturen. Je betaalt hiervoor € 2,50 per bestelling. Bestel je kaarten voor een voorstelling die binnen 10 dagen plaatsvindt, dan liggen de kaarten voor je klaar bij de theaterkassa.

Toegangsbewijs kwijtgeraakt? 

Heb je e-tickets gekocht? Deze kun je opnieuw downloaden via je 'Mijn Theater'-account onder 'Mijn Agenda/E-tickets'. Heb je hard-tickets ontvangen? Op vertoon van een geldig identiteitsbewijs kun je een duplicaatticket aanvragen bij de theaterkassa. Hiervoor brengen wij per ticket € 1,00 administratiekosten in rekening.

Bent u onverhoopt verhinderd?

Natuurlijk kan het eens voorkomen dat je verhinderd bent voor een voorstelling. Reeds gekochte kaarten kunt je tot uiterlijk 3 dagen voor de voorstellingsdatum ruilen voor kaarten van een andere voorstelling of een tegoedbon. Een tegoedbon van Theater aan de Parade is 2 jaar geldig. Hiervoor wordt per toegangskaart € 2,50 administratiekosten in rekening gebracht. Binnen 3 dagen voor de voorstellingsdatum nemen wij geen kaarten meer terug. Tien of meer kaarten retourneren kan tot een week voor aanvang van een voorstelling.

Traditionele kaarten (hard-tickets) kun je inleveren bij de theaterkassa of toezenden per post: 

Theater aan de Parade 
t.a.v. Tickets & Service
Postbus 1160
5200 BE 's-Hertogenbosch

Voor e-tickets kun je een e-mail sturen naar kaartverkoop@theateraandeparade.nl. Vermeld hierin, naast de gegevens van de betreffende voorstelling, je naam, adres en het e-mailadres waarmee je de kaarten besteld hebt.