De veiligheid en het comfort van onze bezoekers, artiesten en medewerkers staan voorop. Daarom hebben we besloten het concert niet in de Citadeltuin, maar binnen te laten plaatsvinden.
Het concert gaat gewoon door op zaterdag 27 juni en op hetzelfde tijdstip. Kaartkopers hoeven niets te doen; de reeds gekochte tickets blijven gewoon geldig voor de nieuwe locatie.
We vinden het natuurlijk jammer dat we jullie niet kunnen verwelkomen in de sfeervolle Citadeltuin, maar zijn blij dat het concert dankzij deze verplaatsing toch door kan gaan. We kijken ernaar uit om samen te genieten van een bijzondere muzikale avond met Remy van Kesteren in Willem Twee Poppodium.
Bedankt voor jullie begrip en graag tot zaterdag!
