Menu
Sluit

Kaartverkoop carnaval in Oeteldonk

Het borrelt, het kriebelt en velen van ons hunkeren naar de komende carnavalseditie: Oeteldonk omèrrumt oe! Het is bijna zover: carnaval 2023 staat voor de deur. Op deze pagina lees je alles wat je moet weten om een kaart te kopen voor alle Carnavalsevenementen van de Oeteldonksche Club. Lees onderstaande informatie goed door. 

Online verkoop: 1 kaart per evenement voor jouw lidmaatschap

De kaartverkoop voor alle carnavalsevenementen van de Oeteldonksche Club vindt online plaats. Klik hieronder op de knop dat bij jouw lidmaatschap hoort. Je kunt voor alle evenementen die bij jouw lidmaatschap horen één kaart kopen. Deze kun je toevoegen aan je winkelmandje.

  
  
   

Ben je lid van de Oeteldonksche Club, en wil je kaarten bestellen voor niet-leden? Klik dan op de button “Ik ben geen lid van de Oeteldonksche Club.”

Belangrijke data

  • Start kaartverkoop Grootpronkers: 24 januari om 10.11 uur 
  • Start kaartverkoop overige leden Oeteldonksche Club: 26 januari om 10.11 uur 
  • Start losse kaartverkoop voor niet leden: 30 januari om 10.11 uur (indien beschikbaar) 

Stapsgewijs reserveren

Een kaart kopen is heel eenvoudig. Hou hiervoor je lidmaatschapsnummer bij de hand. Heb je een account bij Theater aan de Parade? Log dan in voordat je gaat reserveren, zo kun je sneller afrekenen. Liever kopen zonder account? Dat kan natuurlijk ook, zorg dat je je e-mailadres bij de hand hebt! 

1. Houd je lidmaatschapsnummer bij de hand, dit is je unieke toegangscode
2. Klik op de knop die bij jouw lidmaatschap hoort. Je komt nu op de pagina verkooppagina van alle evenementen
3. Kies het evenement waar jij een kaart voor wilt kopen.
4. Typ je lidmaatschapsnummer in en druk op enter. Je kunt nu je kaart kopen. 
5. Klik onderaan op 'zoek tickets'
6. Klik op ‘voeg toe aan winkelmandje’. Wil je naar meerdere evenementen? Druk op 'Verder winkelen' en herhaal stap 1 t/m 6.
7. Klik op 'betalen'
8. Kies voor een e-ticket of voor het laten printen en versturen van je kaart door Theater aan de Parade en klik op ‘doorgaan’. Let op: voor tickets printen en opsturen wordt €2,50 extra in rekening gebracht.
9. 
Vul je persoonlijke gegevens in; je (e-)tickets wordt naar dit (e-mail)adres verstuurd. Als je ingelogd bent met je account van Theater aan de Parade, zijn je gegevens al ingevuld. Klik nogmaals op ‘betalen’. 
10. 
Kies er eventueel voor om je cadeaubon van Theater aan de Parade hier te verzilveren.
11. Ga akkoord met algemene voorwaarden en klik onderaan de pagina op doorgaan 
12. Kies je betaalmethode en maak het betaalproces af volgens de betaalprocedure die je hebt gekozen
13. 
Je ticket wordt nu verzonden naar het door jou opgegeven e-mailadres. Check ook je spambox.

Lukt het niet om een kaart te reserveren of heb je een andere vraag? Kijk dan bij de meest gestelde vragen hieronder. De meeste antwoorden staan in de lijst.  

FAQ

Hoe koop ik een kaartje? 
Als je lid bent van de Oeteldonksche Club (OC), krijg je een nieuwsbrief van de Oeteldonksche Club met daarin een link naar deze informatiepagina van Theater aan de Parade. Vandaaruit kun je via de juiste button dat bij je lidmaatschap hoort je kaarten bestellen. Om kaarten te kunnen kopen heb je je e-mailadres en een geldig lidmaatschapsnummer nodig. 

Hoe duur zijn de kaarten? 
De prijs van een ticket verschilt per evenement. Hoeveel je betaalt voor je kaarten hangt af van je lidmaatschap. Je hebt hierover een nieuwsbrief ontvangen van de Oeteldonksche Club. Je betaalt minimaal €1,25 transactiekosten voor één kaart. Voor iedere extra kaart betaal je €0,40 extra. De korting waar je volgens je lidmaatschap recht op hebt, zijn al verwerkt in het bestelproces. 

Ik heb geen nieuwsbrief gekregen van de Oeteldonksche Club, wat moet ik doen? 
Het kan zijn dat de e-mail is terechtgekomen in je ongewenste mail (spam). Daarnaast kan het zijn dat je je hebt afgemeld voor de nieuwsbrief. Neem hierover contact op met de Oeteldonksche Club, Theater aan de Parade kan je niet helpen.

Ik weet niet wat mijn lidmaatschapsnummer is, hoe kom ik daarachter?
Stuur een e-mail naar leden@oeteldonk.org met je naam en adresgegevens. Je krijgt je lidmaatschapsnummer (als je op tijd je contributie hebt betaald) per mail toegestuurd.

Mijn lidmaatschapsnummer werkt niet, wat kan ik doen? 
Check nog een keer of je je lidmaatschapsnummer correct hebt ingevuld en of je deze niet al een keer gebruikt hebt. Werkt het nog steeds niet? Neem dan contact op met Tickets & Service van Theater aan de Parade (073 680 9809) en houd je lidmaatschapsnummer bij de hand. 

Het kan ook zijn dat je de contributie niet betaald hebt. Indien dat het geval is, dan is de link om een kaart te kopen niet toegankelijk. Neem hierover contact op met de Oeteldonksche Club, Theater aan de Parade kan je hier niet mee helpen.

Het kopen van een kaartje lukt niet?
Voor alle vragen over het proces van de kaartverkoop, kun je contact opnemen met Theater aan de Parade, de Oeteldonksche Club kan je hier niet mee helpen.

Kan ik meer dan 1 kaart kopen voor één evenement? 
Je kunt per lidmaatschap 1 kaart kopen per evenement. Ieder lid koopt zijn of haar eigen kaart. Dat geldt ook voor kinderen. Niet-leden kunnen vanaf 30 januari om 10.11 uur een kaartje kopen (indien beschikbaar).

Let op: wanneer je een kaart uit je winkelmandje verwijderd, verloopt je lidmaatschapsnummer. Beslis vooraf voor welke evenementen je een kaart wilt kopen. Is je lidmaatschapsnummer toch verlopen? Neem dan contact op met Tickets & Service van Theater aan de Parade via 073 680 9809.

Waarom kan ik per lidmaatschap maximaal 1 kaart kopen per evenement?
In het verleden is het mogelijk geweest om als lid van de Oeteldonksche Club meerdere kaarten te kopen. Omdat we zoveel mogelijk leden in de gelegenheid willen stellen een kaart aan te schaffen, heeft de Oeteldonksche Club ervoor gekozen dat je 1 kaart per evenement per lidmaatschap kunt aanschaffen.

Ik ben lid van de Oeteldonksche Club, en wil toch meerdere kaarten aanschaffen voor hetzelfde evenement. Hoe doe ik dat?
Na het aanschaffen van je eigen kaart op basis van je lidmaatschap kun je voor hetzelfde evenement ook reguliere kaarten aanschaffen vanaf maandag 30 januari om 10.11 uur.

Kan ik in 1 bestelling een kaart voor meerdere evenementen kopen? 
Ja, dat kan. Als je een kaart hebt toegevoegd aan je winkelmandje klik je op ‘Verder winkelen’. Je kunt dan opnieuw naar de informatiepagina over de carnaval en doorloopt kiest voor het evenement die je wilt bezoeken. Let op: je hebt 15 minuten de tijd om je bestelproces te voltooien, daarna wordt je winkelmandje geleegd.

Kan ik in 1 bestelling kaarten kopen voor zowel mijzelf als partner/kind?
Per lidmaatschap kun je een bestelling plaatsen. Heeft jouw partner/kind een eigen lidmaatschapsnummer? Doorloop het proces dan twee keer. Heeft jouw partner/kind geen lidmaatschapsnummer? Dan kunnen zij kaarten aanschaffen vanaf maandag 30 januari, 10.11 uur.

Kan ik met 1 emailadres een kaart kopen voor verschillende lidmaatschappen?
Ja, dat kan. Doorloop het volledige bestelproces meerdere keren. Je kunt hiervoor wel hetzelfde e-mailadres gebruiken.

Ik ben geen lid van de Oeteldonksche Club, kan ik toch een kaart kopen? 
Als niet-lid, kun je – als er nog kaarten zijn - vanaf 30 januari om 10.11 uur kaarten kopen via www.theateraandeparade.nl.  

Moet ik een account hebben of maken bij Theater aan de Parade om een kaart te kopen? 
Nee, om een kaart te kopen heb je geen account nodig. Kies in het bestelproces bij het afronden van je bestelling voor ‘bestellen zonder account’. Heb je wel een account? Log alvast in om zodat je je gegevens niet nogmaals hoeft in te vullen. 

Ik ben ingelogd op de website van Theater aan de Parade, maar ik kom in een wachtrij, wat moet ik doen? 
Je hoeft niets te doen. Vanwege grote drukte, laat het verkoopsysteem een beperkt aantal mensen per keer toe tot het verkoopproces. Zodra er plek is, verschijnt de mogelijkheid tot het kopen van een kaart. Ververs in de tussentijd je browser niet, dan word je weer achteraan in de rij gezet.  

Ik wil geen account aanmaken, maar ik moet toch mijn gegevens invullen. Waarom? 
We hebben je gegevens nodig om je kaartje kunnen opsturen en om je in aanloop naar het evenement praktische informatie te sturen. Ook voor het communiceren over wijzigingen en annuleringen, gebruiken we je gastgegevens.

Waar worden mijn gegevens opgeslagen? 
Als je geen account aanmaakt, worden je gegevens alleen gebruikt om je kaart te kunnen versturen en de servicemail naar je toe te sturen. Je gegevens worden niet toegevoegd aan de database van Theater aan de Parade.  

Waarom moet ik mijn e-mailadres / postadres invullen terwijl ik mijn kaart per post / per e-mail wil ontvangen? 
Sommige mensen willen de kaart per post ontvangen en anderen via e-mail. Het verkoopsysteem kan daar geen onderscheid in maken, daarom vragen we je alles in te vullen.  

Ik ben mijn wachtwoord van Theater aan de Parade kwijt, wat moet ik doen? 
Vul je inlognaam in en klik op 'Wachtwoord vergeten'. Je ontvangt dan binnen enkele minuten een e-mail van ons waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken. Geen mail ontvangen? Check dan je spam. Niets in je spam? Controleer dan of je inlognaam wel klopt.  

Moet ik de kaart direct betalen? 
Ja, je kaart moet in het bestelproces direct betaald worden.

Moet ik transactiekosten betalen voor mijn kaart? 
Ja, je betaalt minimaal €1,25. Dit zijn de onkosten van één kaart. Koop je meerdere kaarten? Dan komt er €0,40 per kaart bij.

Hoe kan ik online betalen? 
Er zijn meerdere betaalmogelijkheden:  

  • Je kunt online betalen via je eigen bank 
  • Je kunt met creditcard betalen 
  • Heb je een cadeaubon van Theater aan de Parade? Dan kun je deze ook gebruiken 
  • Heb je een Podium Cadeaukaart? Dan kun je deze in de allerlaatste stap van het betaalproces inzetten als betaalmiddel 

Ik heb een Podium Cadeaukaart, kan ik daarmee betalen? 
Ja, dat kan. Let op: deze kun je in de allerlaatste stap van het betaalproces inzetten als betaalmiddel.  

Kan ik op de wachtlijst als het evenement is uitverkocht? 
Ja, dat kan. Stuur ons een e-mail met je telefoonnummer, het event waar je graag naar toe zou wilt en met hoeveel personen. Wil je kaarten die exclusief voor leden van de Oeteldonksche Club zijn, vermeld dan ook je lidmaatschapsnummer. Zodra er tickets beschikbaar komen nemen wij contact op met de eerste in de wachtrij. De kans dát er kaarten terugkomen is klein.

Ik ben verhinderd. Kan ik mijn kaart(en) dan teruggeven? 
Ja, tot drie dagen voor aanvang van het evenement kun je je gekochte kaart weer inwisselen. Je kunt je kaart ruilen voor een andere voorstelling uit het seizoensaanbod of je ontvangt een cadeaubon, die twee jaar geldig is. Per bestelling wordt er €0,85 administratiekosten ingehouden. 

Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op via de telefoon: 073 680 9809 of mail naar kaartverkoop@theateraandeparade.nl. Houd je lidmaatschapsnummer bij de hand.