Veelgestelde vragen

 

1. Ik ben Vriendenpashouder, maar ik heb geen inlogcode of pasje gekregen?
Dat klopt, die heeft u ook niet nodig. Als het goed is heeft u al een account aangemaakt op de website toen u de Vriendenpas ging bestellen. U gebruikt de inloggegevens die u zelf heeft gekozen om in te loggen. U wordt dan automatisch herkend als Vriendenpashouder en krijgt toegang tot het bestellen. U hebt in totaal 40 minuten de tijd om uw bestelling te voltooien.

2. Ik weet mijn gebruikersnaam en wachtwoord niet meer
Als u al een account heeft aangemaakt op de website dan kunt u onder ‘Mijn Theater’ op ‘inloggegevens vergeten’ klikken. U krijgt een mail met uw gebruikersnaam en een linkje waarop u kunt klikken om uw wachtwoord te veranderen. Heeft u dat gedaan? Dan bent u direct ingelogd en kunt u gaan bestellen. Heeft u nog geen account aangemaakt? Dan kunt u onder ‘Mijn Theater’ op ‘account aanmaken’ klikken.

3. Hoe kan ik rolstoelplaatsen bestellen?
Rolstoelplaatsen kunt u niet via de website reserveren. Wij kunnen u een bestelformulier opsturen (per post of per mail) of u kunt naar het theater gaan, zodat we u daar kunnen helpen. Ook kunt u telefonisch rolstoelplaatsen bestellen via 0900 33 72 72 3. 

4. Ik ben vergeten een Vriendenpas te bestellen en ik wil nu kaarten kopen
U kunt online nog steeds een Vriendenpas bestellen, ook als de kaartverkoop al is gestart. Als u met uw account een Vriendenpas hebt besteld en betaald, dient u uit te loggen. U kunt 5 minuten later weer inloggen en wordt dan herkend als vriend.

5. Ik heb mijn bestelling betaald, maar ben vergeten de TP Vriend-prijs aan te klikken?
We kunnen het wel oplossen, maar niet direct. U kunt een mailtje sturen naar backoffice@theateraandeparade.nl met daarin uw naam, adres en postcode o.v.v. het probleem en uw IBAN-bankrekeningnummer. Het kan even duren voordat het geld wordt teruggestort.

6. Wat kost een bestelling via internet?
Er zijn geen extra kosten verbonden aan het bestellen via internet. Alle prijzen op de website zijn inclusief transactiekosten, garderobe en pauzedrankje. Enkele voorstellingen zijn exclusief pauzedrankje, indien dit het geval is wordt dit in de voorstellingstekst aangegeven. Kiest u ervoor om de kaartjes naar uw huisadres te laten sturen? Dan betaalt u € 2,50 extra per bestelling.

7. Met welke browsers kan ik kaarten bestellen via internet?
U kunt met bijna alle internetbrowsers kaarten bestellen. Alleen bij verouderde Safari-browsers (vaak op een oudere iPad) kunt u problemen ondervinden zodra u naar het betaalscherm gaat.

8. Ik wil zowel kaarten voor de TP Vriend-prijs als voor de normale prijs bestellen, kan dat? 
Ja, dat kan. U kiest per stoel de prijs aan de rechterkant van uw scherm. Let op: u kunt slechts 4 stoelen met de TP Vriend-prijs aanklikken. Na die 4 stoelen kunt u een ander prijstype per stoel kiezen. U kunt maximaal 10 kaarten (4 TP Vriend en 6 met een ander prijstype) per voorstelling bestellen.

9. Hoe kan ik mijn internetbestelling betalen?
U kunt uw bestelling betalen met iDeal, creditcard (MasterCard of Visa) of de Podiumcadeaukaart. Tegoedbonnen zijn enkel inwisselbaar aan de kassa.

10. De betaling met creditcard lukt niet
Controleer of u de naam die op de creditcard staat, het kaartnummer en de vervaldatum van de creditcard correct heeft ingevuld. Deze gegevens worden niet bewaard en alleen voor deze aankoop gebruikt. Mocht het alsnog niet lukken, kunt u het beste contact opnemen met de kassa van Theater aan de Parade via 0900 – 33 72 72 3.

11. Wanneer wordt het geld van mijn rekening afgeschreven?
Wanneer u met creditcard of iDeal betaalt, wordt het bedrag van uw rekening afgeschreven zoals u dat met uw eigen bank hebt afgesproken.

12. Krijg ik de bestelde kaarten thuisgestuurd?
Als u heeft gekozen voor ‘e-tickets’ kunt u een aantal minuten na uw bestelling de tickets in uw ‘Mijn Theater’-account vinden bij ‘Mijn agenda’. Als u heeft gekozen voor de optie om de kaarten thuisgestuurd te krijgen, dan sturen wij de kaarten zo snel mogelijk op. De verzendkosten bedragen € 2,50 per bestelling. Voor e-tickets worden geen (verzend)kosten in rekening gebracht.

13. Ik kan mijn e-tickets niet aanklikken?
Als u de knop met ‘e-tickets’ wel ziet staan maar niet kunt aanklikken, dient u eerst Adobe Reader te downloaden op uw computer, zodat u PDF-bestanden kunt openen. Download de PFD-reader >>

14. Ik heb kaarten besteld en de betaling afgerond maar wil iets in mijn bestelling wijzigen?
Indien u iets wilt wijzigen kunt u het beste langskomen bij Theater aan de Parade. Ook is het mogelijk om contact op te nemen met de kassa van Theater aan de Parade via telefoonnummer 0900 - 33 72 72 3 (lokaal tarief). De administratiekosten voor het maken van een wijziging bedragen € 2,50. 

15. Hoe gebruik ik tegoedbonnen en theaterbonnen bij een internetbestelling?
U kunt alleen de Podiumcadeaukaart online invoeren. Als u de betaalmethode kiest (aan het einde van uw bestelling) dan kiest u eerst voor de Podiumcadeaukaart en doorloopt u de stappen. Andere theaterbonnen en cheques kunt u aan de kassa verzilveren. Als u de (e)tickets meeneemt naar de kassa van Theater aan de Parade krijgt u het geld van de tegoedbonnen terug. Mocht u niet in de gelegenheid zijn om langs te komen, dan kunt u de bonnen samen met een kopie van uw ticket sturen naar Theater aan de Parade t.a.v. Backoffice, Parade 23, 5211 KL 's-Hertogenbosch o.v.v. uw naam, adres en IBAN bankrekeningnummer.

16. Ik kan geen stoelen kiezen
U kiest uw stoelen nadat de voorstelling in het winkelmandje is geplaatst. Vervolgens kunt u per voorstelling het aantal, de stoelen en het prijstype kiezen. LET OP: u dient bij elke stoel de juiste prijs te kiezen.

17. Ik zit al in het scherm waar ik kies hoe ik moet betalen, maar ik ben een voorstelling vergeten. Moet ik dan alle voorstellingen opnieuw kiezen?
Als u op 'annuleren' en vervolgens onderaan het winkelmandje op 'verder winkelen' klikt, kunt u voorstellingen toevoegen en de stoelen voor die voorstellingen kiezen. De plaatskeuzes van de andere voorstellingen in uw mandje onthoudt het systeem.

18. Ik zit al in het betaalscherm, maar wil nog iets aanpassen in mijn winkelmandje, moet ik dan opnieuw beginnen?
Nee, u hoeft niet helemaal opnieuw te beginnen. U klikt op 'annuleren' zodat u teruggaat naar uw winkelmandje. In het winkelmandje ziet u links voor de voorstellingen een klein icoontje staan waar u op kunt klikken om de stoelen en/of prijzen opnieuw te kiezen. De stoelen die u voor deze voorstelling had gekozen vervallen en u dient alle stoelen (voor de desbetreffende voorstelling) opnieuw te kiezen. De stoelkeuze van de andere voorstellingen blijven behouden. Door op het prullenbakje achter de voorstelling in uw winkelmandje te klikken, kunt u een voorstelling verwijderen uit uw winkelmandje.

19. Ik heb gekozen voor e-tickets, maar heb geen printer. Wat te doen?
U kunt de e-tickets downloaden op uw smartphone en deze bij binnenkomst tonen aan de suppoost. 

20. Vanaf elke leeftijd mag ik mijn kind meenemen naar het theater?
Wij bereiken graag jong publiek. Maar de minimumleeftijd bij jeugd- en familievoorstellingen is ons heilig. Bij voorstellingen zonder minimumleeftijd verzoeken wij u vriendelijk maar met klem om de kleintjes thuis te laten. Dat voorkomt overlast voor andere bezoekers. Bij dreigende hinder kan Theater aan de Parade u de toegang tot de voorstelling weigeren. Verder dienen alle bezoekers een geldig plaatsbewijs te kunnen tonen.

Cookies op theateraandeparade.nl

Welkom op de website van Theater aan de Parade! theateraandeparade.nl maakt gebruik van cookies. U kunt hierover meer lezen in het privacystatement.

Privacystatement

X

Er is iets misgegaan met het laden van dit evenement. Probeer het later nogmaals.