Voor het eerst op onze website? Zo bestelt u kaarten!

Online uw kaarten bestellen is veruit de snelste en gemakkelijkste manier. Bovendien kiest u, in de meeste gevallen, zelf uw plaatsen in de zalen uit. U dient wel eerst een persoonlijk 'Mijn Theater'-account aan te maken. Hieronder leggen wij stapsgewijs uit hoe dat in zijn werk gaat.

1. Op de website klikt u op het icoontje van 'Mijn Theater'. 



2. Vervolgens klikt u rechtsboven op ´Account aanmaken´.
3. Vul het emailadres in waarmee u al bekend bent bij Theater aan de Parade. U kunt daarna een gebruikersnaam en wachtwoord kiezen, of uw oude gegevens opnieuw invullen. Klik op 'Aanmelden'.
4. U ontvangt direct daarna een e-mail op het door u opgegeven e-mailadres met een hyperlink en een bevestigingscode. Klik op de hyperlink en vul de bevestigingscode in. Open uw e-mail in een nieuw scherm, zodat u niet opnieuw achteraan in onze wachtrij belandt.
5. Klaar! Als u het bij ons bekende e-mailadres heeft ingevuld verschijnen uw adresgegevens automatisch in beeld.

LET OP! Elke keer als u kaarten via de website wilt bestellen, dient u opnieuw in te loggen. Onthoud uw e-mailadres en wachtwoord dus goed. Of log in met uw Facebook account. 

Oké, duidelijk. Ik wil kaarten bestellen. Hoe nu verder?

1. Via het icoontje ‘Mijn Theater’ op de homepage logt u in met uw gebruikersnaam en wachtwoord of met uw Facebook account.
2. Selecteer de voorstelling van uw keuze en plaats deze via de button ‘in winkelmandje’ in uw winkelmandje.
3. Vervolgens kiest u voor ‘verder winkelen’ of 'stoelen kiezen'.

Ik snap het. Ik ben klaar met bestellen en nu?
4. Hebt u alle gewenste voorstellingen in uw winkelmandje geplaatst? Dan kunt u stoelen gaan kiezen.
5. U komt in een overzicht waar u per voorstelling de gewenste stoelen kunt selecteren. Heeft u alle stoelen gekozen, dan kunt u het soort tickets en de betaalwijze kiezen (iDEAL, Creditcard, PodiumCadeauKaart of Bioscoopbon). Hebt u een PodiumCadeauKaart of Bioscoopbon, klik dan eerst deze als betaalmethode aan. Een eventueel restbedrag kan daarna betaald worden met iDeal of Creditcard.
6. U kunt kiezen voor verschillende verzendwijzen: e-tickets of verzenden per post. Kiest u voor e-tickets, dan kunt u uw kaarten downloaden vanuit 'Mijn Agenda' in uw persoonlijke 'Mijn Theater'-account. Hier zijn geen kosten aan verbonden. U kunt de e-tickets printen of tonen op uw mobiele telefoon. Kiest u voor verzending per post, dan betaalt u € 2,50 verzendkosten per bestelling en ontvangt u binnen 4 werkdagen uw kaarten thuis.
7. Indien de voorstelling binnen 7 dagen plaatsvindt, liggen uw kaarten klaar bij de kassa van Theater aan de Parade. Deze dient u uiterlijk 30 minuten voor aanvang van de voorstelling af te halen.

Ik ben mijn inlogggevens kwijt
Bent u uw wachtwoord vergeten? Vul dan onder ´Mijn Theater´ uw e-mailadres in en u ontvangt een e-mail met uw wachtwoord.

Voorstelling uitverkocht?
Houd dan vooral de website in de gaten. De kans is groot dat er in de loop van het seizoen nog kaarten worden teruggegeven. Ook kunt u bij de kassa informeren of er kaarten zijn vrijgekomen. Het loont vaak de moeite om op de avond van de voorstelling even te bellen of naar het theater te komen. Niet afgehaalde gereserveerde kaarten worden vanaf een half uur voor aanvang vrijgegeven voor verkoop. Vanaf 1 maand voor de voorstelling kunt u zich op een wachtlijst laten plaatsen. Bel hiervoor naar de theaterkassa 0900 - 33 72 72 3 (lokaal tarief). NB! Wij nemen geen verantwoording voor kaarten die gekocht zijn via niet-officiële verkoopkanalen als Marktplaats of secundaire ticketingbureaus. De kans is groot dat dit ongeldige kaarten zijn! Kijk voor meer informatie op www.weetwaarjekoopt.nl.

Hieronder vindt u nog een beknopte infographic (klik op de afbeelding voor een vergroting).

 

Hebt u nog vragen, bel dan naar 0900 - 33 72 72 3, mail naar info@theateraandeparade.nl of raadpleeg webcare via Twitter of Facebook.

Er is iets misgegaan met het laden van dit evenement. Probeer het later nogmaals.