Kaarten retourneren

Bent u onverhoopt verhinderd?
Reeds gekochte kaarten kunt u tot uiterlijk 3 dagen voor de voorstellingsdatum ruilen voor kaarten van een andere voorstelling of een tegoedbon. Een tegoedbon van Theater aan de Parade is 1 jaar geldig. Hiervoor wordt per toegangskaart € 2,50 administratiekosten in rekening gebracht. Binnen 3 dagen voor de voorstellingsdatum nemen wij geen kaarten meer terug. 

Traditionele kaarten (hard tickets) kunt u inleveren bij de kassa of toezenden per post:

Theater aan de Parade
t.a.v. Backoffice
Postbus 1160
5200 BE 's-Hertogenbosch

Als u e-tickets heeft volstaat een email met opgaaf van uw naam, adres en het e-mailadres van uw 'Mijn Theater'-account: backoffice@theateraandeparade.nl.

Toegangsbewijs kwijtgeraakt?
Hebt u e-tickets gekocht? Deze kunt u opnieuw downloaden via uw 'Mijn Theater'-account onder 'Mijn Agenda/E-tickets'. Heeft u hard tickets ontvangen? Op vertoon van een geldig identiteitsbewijs kunt u een duplicaat aanvragen bij de kassa. Hiervoor brengen wij per duplicaat € 1,00 administratiekosten in rekening.

Ophalen van gereserveerde kaarten
U kunt uw telefonisch gereserveerde kaarten binnen één week afhalen. Daarna vervalt uw reservering. Als de voorstelling binnen een week na uw reservering plaatsvindt, kunt u de kaarten tot uiterlijk een half uur voor aanvang van de voorstelling ophalen bij de kassa.

Hebt u nog vragen, bel dan naar 0900 - 33 72 72 3, mail naar info@theateraandeparade.nl of raadpleeg webcare op Twitter of Facebook.

 

Er is iets misgegaan met het laden van dit evenement. Probeer het later nogmaals.